Monday, September 14, 2015

25 AGENDA YAHUDI ZIONIST YANG MENJADI PANDUAN PKR DAN DAP UNTUK MENGHURUHARAKAN NEGARA....

Mungkin selama ini saya menulis tentang kaitan DAP PKR dengan Yahudi Zionis tanpa saya memaparkan fakta. Hari ini saya paparkan segala  fakta tetap agenda yahudi dan zionis sebagaimana  persamaanya dengan apa yang dilakukan PKR dan DAP terhadap negara ini.

Tak Sedar Lagi Tak Taulah. Bolehlah saya katakana bahawa Melayu yang meyokong DAP dan PKR adalah Melayu yang berfahaman Yahudi dan Zionis, Jika anda tidak tahu sebelum ini  berpatah la kembali kepada  Melayu Islam. Semua maklumat 25 agenda ini adalah dari alihan bahasa dari Protokol of Zions

Membaca itu sumber ilmu, kalau setakat mendengar sembang kedai kopi dan diviral kan sebagai berita adalah lebih baik tidak ada cerita, kerana itu telah menerbitkan fitnah jika ada diantaranya yang percaya.

Dalam banyak banyak artikel saya banyak menceritakan fakta-fakta melaui pembacaan saya dan persamaan persamaan yang ada diantara DAP, PKR dan zionis serta perancangan yang mereka lakukan untuk memperdayakan rakyat  Malaysia terutama Melayu.

Sebagai manusia dengan pengetahuan yang ada saya sentiasa meyebarkan maklumat agar akal kita dapat berfikir dengan waras bukan sekadar politik sahaja.

Dibawah ini adalah perancangan Zionist  dan yahudi untuk melakukan penjajahan dengan turutan berskala sebagai agenda terancang untuk memperdayakan orang Melayu.

Di Malaysia DAP dan PKR adalah sebagai tulang belakang yahudi dan zionis untuk melancarkan penjajahan keatas negara ini dengan sokongan dari seluruh unit media mereka. Konspirasi dilakukan untuk menjatuhkan sesabuah kerajaan dengan apa cara sekali pun.

Rakyat akan digunakan untuk melaksanakan agenda mereka. Pada kebiasaannya hasutan dan fitnah dilakukan untuk mempergaruhi rakyat yang berada dikelas bawahan dan pertengah untuk melancarkan serangan terhadap kerajaan yang terpilih.

Kita tak perlu pergi jauh untuk melihat bukti-bukti ini. Ia sedang bermula di sini. Siri BERSIH adalah salah satu flatfom untuk memulakan api sengketa dan disusuli dengan desakan “CHANGE”. Anwar dengan berani dan bersahaja mengeluarkan kenyataan bahawa “we want change”. Dia tahu bahawa kita semua sudah maklum bahawa perkataan ini asalnya dari USA semasa menceroboh negara Islam. Dia ingin memberitahu kepada kita bahawa dia dilindungi oleh satu kuasa besar. Dia sudah tidak takut lagi.

Sebelum bermulanya demostrasi BERSIH 3.0, Anwar dan beberapa pegawainya telah membuat pertemuan dengan beberapa pegawai kedutaan luar. Untuk apa?

Jadi jangan hairan jika selepas ini akan ada berbagai-bagai berita buruk mengenai Malaysia terutamanya terhadap Najib Tun Razak. Ia akan digerakkan oleh semua agensi berita dunia (milik Yahudi).

Secara kebetulam BERSIH 3.0 memberikan jawapan terhadap teka-teki ini. Pegawai Polis dipukul sehingga hampir mati. Kenderaan polis diterbalikkan hanya dengan persepsi bohong bahawa dibawah kenderaan itu ada mangsa yang dilanggar.

Dan BERSIH 4 telah menjadi jawapan sebenarnya apa yang mereka rancang bersesuaian dengan agenda yang telah ditetapkan oleh “tuan” mereka untuk dilaksanakan setelah dapat menumbangkan kerajaan.

Kita akan ketahui sama ada kenyataan itu benar atau sebaliknya dari cara jawapan diberi. Sekarang terjawaplah permasalahan siapa yang bertanggung jawab terhadap penyerbuan demostran ke Dataran Merdeka serta mencabar kedaulatan negara ini di hari yang bersejarah iaitu Hari Kemerdekaan Negara..

Apa tujuan arahan tersebut, Bukan kah ianya untuk menunjukkan bahawa mereka tidak pernah beranggapan bahawa negara ini adalah tanah tumpah darah mereka dan secara langsung tidak mengiktiraf Malaysia adala Persekutuan Tanah Melayu dimana orang Melayu adalah empunya negara ini.

Jika kita lihat dan baca melalui kejadian adakah kita masih tidak sedar? Jika anda perhatikan, siapakah yang beruntung dari terbongkarnya kabel diplomatik yang dilancarkan wikileaks antara Amerika dengan Negara-negara sekutunya? Israel atau dunia Islam? Di tengah krisis yang menerpa hampir seluruh Negara Timur Tengah, menariknya hanya Israel negara yang relatif masih bertahan.

Sejak tahun 2006, seperti dilaporkan oleh The Armed Forces Journal, dalam sebuah laporan berjudul The new maps of muslim world and middle east, tergambar jelas rancangan perubahan peta dunia Islam di mana Amerika Syarikat akan memecah berbagai dunia Islam. Yang menariknya adalah Saudi yang akan dipecah menjadi tiga bahagian: Sunni, Syiah, dan sacred state (seperti daerah istimewa).

Begitu juga apa yang sedang berlaku di Malaysia. Melayu Islam dipecahan dengan berbagai fahaman dan politik terutama generasi muda. Ini bukan sengaja dilakukan, malah ianya adalah perancangan terancang puak Yahudi dengan menggunakan proksi yang dipilih dalam sesabuah negara.

Malaysia kini mempunyai dua proksi yang terkuat untuk melancarkan serangan terhadap Melayu Islam. Mereka ini adalah DAP dan PKR yang bertuankan Anwar Ibrahim. Segala tindak-tanduk yang mereka lakukan adalah berdasarkan agenda yang telah terancang.

Melayu masih tidak sedar betapa bahayanya bangsa Melayu apabila menyatakan sokongan terhadap PKR dan DAP. Untuk membuktikan apa yang saya katakan, dibawah ini saya sertakan alih bahasa perancangan yahudi melalui proksi mereka .

Agenda 25 ini adalah  agenda tetap yang digunapakai diseluruh dunia oleh keseluruhan proksi yang dipilih. Maka akan berlaku konspirasi, fitnah rusuhan untuk mengagalkan sesabuah negara.

  1. Aturkan semua manusia supaya lebih cenderung dan senang ke arah kejahatan berbanding kebaikan.
  2. Anjurkan gerakan Liberalisme (hancurkan keagamaan).
  3. Gunakan idea “kebebasan” untuk mewujudkan pertentangan atau krisis antara kelas dalam masyarakat.
  4. Gunakan segala cara untuk mencapai Tujuan Illuminati seperti yang telah ditetapkan.
  5. Perolehi/dapatkan “Hak” untuk “BERDUSTA” ke atas setiap peristiwa yang berlaku.
  6. Kekuatan sumber dan keupayaan harus tidak kelihatan sehingga saat benar-benar telah bersedia dan memperoleh kekuatan yang tidak boleh lagi di permainkan atau  dimusnahkan.
  7. Galakkan masyarakat supaya cenderung untuk merusuh (secara psikologi) sebagai satu cara menguasai mereka.
  8. Pergunakan alkohol, dadah, rasuah, kebebasan melakukan apa sahaja dan segala bentuk maksiat secara sistematik untuk merosakkan golongan belia.
  9. Berusaha memiliki kekayaan, harta atau aset dengan apa cara jua pun
  10. Gunakan slogan-slogan hebat seperti hak asasi, kebebasan, persaudaraan sebagai pegangan / tuntutan rakyat jelata dalam peperangan psikologi
  11. Peperangan harus diatur, sehinggalah kedua-dua pihak yang bertentangan bakal mengalami masalah hutang yang berat kemudian dianjurkan perdamaian setelah mereka menjadi lemah (tidak lagi berupaya) untuk mengawal kedaulatan wilayah masing-masing
  12. Setiap ahli perlu menggunakan kekayaan yang ada untuk menentukan “calon” yang dipilih dan tempatkan di pejabat awam. Taat kepada tuntutan mereka (ahli) dan gunakan mereka (calon) sebagai bidak dalam percaturan orang-orang dibelakang layar. Penasihat harus dipelihara dan dilatih sejak kecil untuk menguasai urusan dunia.
  13. Mengawal akhbar atau media. Menggunakan media proksi sebagai sebaran ke luar negara.
  14. Agen akan muncul ke hadapan selepas mencetuskan kacau bilau dan bertindak pula dengan lagak sebagai penyelamat orang awam.
  15. Wujudkan kemelesetan industri dan kepanikan / kegawatan kewangan, pengangguran, kelaparan, kekurangan makanan, kemiskinan, kezaliman, penindasan dan gunakan keadaan ini sebagai alat untuk menguasai orang ramai atau para perusuh dan kemudian gunakan perusuh ini untuk menghapuskan semua penghalang.
  16. Menyusup ke dalam pertubuhan rahsia Freemason dan gunakannya bagi keperluan Illuminati.
  17. Kendalikan penipuan secara sistematik, dengan menggunakan “slogan” seperti Demi rakyat, untuk rakyat, harapan baru secara lantang dan ungkapkan janji manis kepada masyarakat bahawa mereka bakal nikmati kebebasan dan hidup mewah walaupun semua itu adalah palsu
  18. Rancang dengan teliti untuk sesuatu resolusi, bincangkan halacara pertempuran di jalanan, aturkan mana-mana yang perlu untuk mempercepat kejayaan menguasai penduduk.
  19. Gunakan agen sebagai pemberi maklumat atau nasihat di belakang tabir selepas berlaku perang atau huru hara dan gunakan diplomasi secara rahsia untuk mengawal keadaan.
  20. Bangunkan monopoli berskala gergasi menuju ke arah penguasaan kerajaan dunia .
  21. Gunakan cukai yang tinggi dan wujudkan persaingan yang tidak sihat untuk membawa kehancuran ekonomi dengan menguasai bahan mentah. Aturkan pergerakan para pekerja dan biayai pesaing mereka.
  22. Membina kekuatan persenjataan melalui pasukan Polis dan Tentera untuk melindungi kepentingan kita.
  23. Ahli dan pemimpin-pemimpin kerajaan sedunia (OWG) akan dilantik oleh pengarah.kita.
  24. Menyusup ke semua kelas dan lapisan masyarakat dan kerajaan untuk tujuan menipu, memperkotak-katikkan dan rosakkan golongan muda dengan mengajar teori dan prinsip-prinsip yang kita tahu adalah palsu.
  25. Undang-undang Nasional dan Antarabangsa perlu digunakan untuk menghancurkan peradaban, memperhamba dan mengawal orang ramai.
Dari: rmf7.

No comments:

Post a Comment

Pengikut

Tajuk-Tajuk Menarik